Програмування в Lazarus


4. Практична робота №8 "Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення"


5. Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.


6.  Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів(на прикладі елементів екранної форми).Властивості і методи елементів керування.


7. Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.

8. Практична робота №9  "Створення програми з кнопками та написами"



11. Практична робота №10" Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування"


12. Налагодження програм


13. Практична робота №11 "Налагодження готової програми"



16 - 18. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин



19. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.


20. Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список.


21. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин.



22.Цикл з лічильником



23 - 24. Цикл з передумовою та цикл з післяумовою


25. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.



26.  Практична робота №12 "Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин"


27 - 28. Графічне відображення даних.



29. Практична робота №13 "Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних"



Програмування в Lazarus
Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.

Цикл з передумовою та цикл з післяумовою



Немає коментарів: