Сторінки
- Головна сторінка
- Мережна академія Cisco
- Математика - 5
- Математика - 6
- Алгебра - 7
- Геометрія - 7
- 5 клас
- 6 клас
- 7 клас
- 8 клас
- 9 клас
- Алгебра та початки аналізу 10 клас
- Геометрія 10
- Інформатика 10 клас
- Алгебра та початки аналізу 11 клас
- Геометрія 11 клас
- Інформатика 11 клас
- Інтерактивні вправи
- Програмування в Lazarus
- Python
- Підготовка до ЗНО
- Конкурси та олімпіади
- Година спілкування
- Для допитливих
- Проекти
- Районний семінар учителів математики
- STREAM - табір
- Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів
- Опитування
Програмування в Lazarus
6. Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів(на прикладі елементів екранної форми).Властивості і методи елементів керування.
7. Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.
23 - 24. Цикл з передумовою та цикл з післяумовою
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар