Scratch 2
Code Club
Урок 42. Прикладні програми для перегляду, опрацювання та створення графічних зображень.
Урок 41. Поняття комп'ютерної графіки. Растрові і векторні зображення.
Урок 29. Роль електронного документообігу у сучасному суспільстві
Урок 23.
Проєкт "Викидайли"
Урок 22.
Урок 21.
Проєкт "Перегони човнів"
Урок 20.
Урок 19.
Алгоритми з повтореннями. Проєкт "Чатбот"
Урок 18.
Логічні операції та складні умови. Проєкт "Мисливці за привидами"
Урок 16 - 17.
Алгоритмічні структури розгалуження та повторення. Проєкт "Загублені у космосі"
Урок 14 - 15.
Урок 12 - 13.
Урок 11.
Урок 10.
Немає коментарів:
Дописати коментар