ХОЧУ ЗНАТИ

Блог учителя математики та інформатики Трибко Олени Борисівни (для учнів)

Сторінки

  • Головна сторінка
  • Мережна академія Cisco
  • Математика - 5
  • Математика - 6
  • Алгебра - 7
  • Геометрія - 7
  • 5 клас
  • 6 клас
  • 7 клас
  • 8 клас
  • 9 клас
  • Алгебра та початки аналізу 10 клас
  • Геометрія 10
  • Інформатика 10 клас
  • Алгебра та початки аналізу 11 клас
  • Геометрія 11 клас
  • Інформатика 11 клас
  • Інтерактивні вправи
  • Програмування в Lazarus
  • Python
  • Підготовка до ЗНО
  • Конкурси та олімпіади
  • Година спілкування
  • Для допитливих
  • Проекти
  • Районний семінар учителів математики
  • STREAM - табір
  • Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів
  • Опитування

2.22.2017

Урок 29. Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу

Основні співвідношення між тригонометричними функціями 
одного й того самого аргументу


Завдання 1. Основні тригонометричні тотожності

Завдання 2. Співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу

Завдання 3. Тригонометричні означення

Завдання 4-1. Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника 

Завдання 4-2. Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника 

Завдання 5. Таблиця значень тригонометричних функцій деяких кутів

Опубліковано Трибко Олена Борисівна о 12:48
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest
Мітки: Алгебра 10 клас

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка
Підписатися на: Дописати коментарі (Atom)

Про мене

Трибко Олена Борисівна
Дивитися мій повний профіль

Категорії

  • 8 клас (69)
  • 9 клас (50)
  • 5 клас (38)
  • 7 клас (31)
  • 6 клас (26)
  • Математика - 6 (16)
  • Інформатика 11 клас (11)
  • Алгебра 10 клас (10)
  • Python (9)
  • Математика - 5 (8)
  • Інформатика 10 клас (6)
  • Геометрія 11 клас (6)
  • Алгебра та початки аналізу 11 (5)
  • Геометрія 10 клас (5)
  • Програмуваня в Lazarus (5)
  • Година спілкування (3)
  • Алгебра - 7 (2)
  • Мережна академія Cisco (2)
  • Інформаційна сторінка на літо (1)
  • Підготовка до ЗНО (1)

Архів блогу

  • ►  2025 (2)
    • ►  лютого (1)
    • ►  січня (1)
  • ►  2024 (8)
    • ►  травня (3)
    • ►  квітня (3)
    • ►  лютого (2)
  • ►  2023 (7)
    • ►  вересня (4)
    • ►  травня (3)
  • ►  2022 (2)
    • ►  квітня (2)
  • ►  2021 (82)
    • ►  листопада (1)
    • ►  жовтня (1)
    • ►  квітня (16)
    • ►  березня (15)
    • ►  лютого (20)
    • ►  січня (29)
  • ►  2020 (102)
    • ►  грудня (20)
    • ►  листопада (38)
    • ►  жовтня (1)
    • ►  вересня (8)
    • ►  травня (6)
    • ►  квітня (18)
    • ►  березня (5)
    • ►  лютого (5)
    • ►  січня (1)
  • ►  2019 (7)
    • ►  листопада (5)
    • ►  лютого (2)
  • ►  2018 (92)
    • ►  листопада (1)
    • ►  вересня (2)
    • ►  травня (5)
    • ►  квітня (21)
    • ►  березня (9)
    • ►  лютого (24)
    • ►  січня (30)
  • ▼  2017 (120)
    • ►  грудня (10)
    • ►  листопада (28)
    • ►  жовтня (21)
    • ►  вересня (31)
    • ►  травня (1)
    • ►  квітня (3)
    • ►  березня (6)
    • ▼  лютого (15)
      • Урок 31. Основні співвіднощення між тригонометричн...
      • Урок 30. Формули зведення
      • Урок 29. Основні співвідношення між тригонометричн...
      • Урок 36-37. Відстані у просторі
      • Урок 27-28. Тригонометричні функції числового аргу...
      • Урок 45
      • 5 клас Урок 27
      • Урок 43-44
      • Практична робота №8
      • Урок 26. Радіанна система вимірювання кутів і дуг
      • 5 клас Урок 26
      • 5 клас Урок 25
      • Підготовка до контрольної роботи з теми "Степенева...
      • 9 клас Урок 51- 52
      • Урок 21
    • ►  січня (5)
  • ►  2016 (18)
    • ►  грудня (1)
    • ►  листопада (17)

Популярні публікації

  • 7 клас Урок 7
    Інформаційне сміття та способи його зменшення Домашнє завдання.   Обери одне зі слів та поясни його значення: дезінформація...
  • 7 клас Урок 8
    Візуалізація власних історій   Джерела: сайт  Інформатика - ДистОсвіта
  • 8 клас Урок 7 - 8
    Зберігання, резервне копіювання та стиснення даних Домашнє завдання.  Зробіть скріншот пам’яті свого пристрою до та після пр...
  • 8 клас Урок 9
    Захист власного цифрового середовища Домашнє завдання. За підручником с.30 — 34 Джерела: сайт  Інформатика - ДистОсвіта
  • 8 клас Урок 5
    Операційна система та її складові     Домашнє завдання. За підручником ст.16 - 24 Джерела: сайт  Інформатика - ДистОсвіт...

Сторінки

Тема "Венеціанське вікно". На платформі Blogger.