Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.
Практична робота № 6.
Звук до проекту можна додати за
допомогою інструментів, що розміщені на вкладці Звуки.
У
проект можна завантажити мелодію або окремий музичний фрагмент із бібліотеки
звуків.
Як і бібліотека образів, бібліотека
звуків містить декілька категорій.
Основну частину
вкладки Звуки займає
музичний
редактор,
вбудований у середовище Скретч.
У програмі, що містить звукові
дані, можна використовувати команди з групи Звук, деякі з них подано в таблиці.
Запуск
програми Scratch
Пуск -> Усі програми -> Scratch -> Scratch
або
Якщо на Робочому столі є значок
програми Scratch, то для запуску програми можна
навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші.
Вікно програми Scratch
Команду у вкладці Скрипти
можна
дублювати,
видаляти
й отримати про неї довідку,
обравши відповідні вказівки із контекстного меню. Дублювати можна також і групу
команд.
Новий
проект
1. Створити
файл для нового проекту за допомогою команди Новий
із меню Файл;
2. Задати
виконавців;
3. Спланувати
події, що відбуватимуться на сцені;
4. Дібрати
команди, які відповідатимуть запланованим подіям;
5. Перемістити
обрані команди з контейнерів груп команд у вікно складання програми;
6. Задати
значення параметрів команд;
7. Упорядкувати
й об’єднати команди в одну групу;
8. Запустити
проект на виконання, перевірити правильність отриманого результату;
9. За
потреби внести
зміни до програми.
Додати чи змінити виконавця можна
за допомогою кнопок, розташованих над вікном сцени:
Можна також скористатися
вказівками:
Для допитливих. Студія коду
Домашнє завдання. За підручником ст.169 - 173
Домашнє завдання. За підручником ст.169 - 173
На платформі онлайн середовища Scratch 2 створити проєкт Заблукалий у космосі (алгоритм створення за посиланням).
Немає коментарів:
Дописати коментар