2.14.2017

5 клас Урок 26

Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. 
Практична робота № 6.
Звук до проекту можна додати за допомогою інструментів, що розміщені на вкладці Звуки.




У проект можна завантажити мелодію або окремий музичний фрагмент із бібліотеки звуків.










Як і бібліотека образів, бібліотека звуків містить декілька категорій.








Основну    частину    вкладки    Звуки    займає    музичний редактор, вбудований у середовище Скретч.

У програмі, що містить звукові дані, можна використовувати команди з групи Звук, деякі з них подано в таблиці.
Запуск програми Scratch
Пуск  -> Усі програми -> Scratch -> Scratch
або


Якщо на Робочому столі є значок програми Scratch, то для запуску програми можна навести вказівник на значок і двічі клацнути ліву кнопку миші.



Вікно програми Scratch 
Команду у вкладці Скрипти можна дублювати, видаляти й отримати про неї довідку, обравши відповідні вказівки із контекстного меню. Дублювати можна також і групу команд.
Новий проект
1. Створити файл для нового проекту за допомогою команди Новий із меню Файл;
2. Задати виконавців; 
3. Спланувати події, що відбуватимуться на сцені; 
4. Дібрати команди, які відповідатимуть запланованим подіям;
5. Перемістити обрані команди з контейнерів груп команд у вікно складання програми;
6. Задати значення параметрів команд;
7. Упорядкувати й об’єднати команди в одну групу;
8. Запустити проект на виконання, перевірити правильність отриманого результату;
9. За потреби внести зміни до програми. 

Додати чи змінити виконавця можна за допомогою кнопок, розташованих над вікном сцени:
Можна також скористатися вказівками:

Для допитливих. Студія коду
Домашнє завдання. За підручником ст.169 - 173
На платформі  онлайн середовища Scratch 2 створити проєкт Заблукалий у космосі (алгоритм створення за посиланням).

Немає коментарів: