Лінійні алгоритми
У середовищі Скретч
кожний об'єкт виконує команди, які описують в області складання програми.
Розглянемо, наприклад, проект
Кулька, у якому кожна команда виконується послідовно один раз без жодних умов.
Якщо
команди приєднуються одна до одної за допомогою пазів послідовно, то така
програма буде реалізовувати лінійний алгоритм.
У програмі використано команди, які
змінюють вигляд виконавця. За допомогою команди Змінити ефект
можна не тільки змінювати колір об'єкта, а й надавати об'єкту ефекту здуття,
обертання тощо.
У
програмі в середовищі
Скретч описують
деякі події, які можуть
відбуватися із виконавцями на сцені проекту.
До якої приєднують інші команди.
Часто використовується в проектах
подія натиснуто
клавішу,
де клавішу клавіатури обирають зі списку, від клавіші Пропуск до клавіш із
цифрами:
Подію об'єкт
на сцені натиснуто
використовують
для запуску команд у програмі, які пов'язані з кнопками Пуск,
Старт,
Грати
тощо:
Такі кнопки можуть бути об'єктами,
намальованими у вбудованому графічному редакторі Скретч
чи завантаженими з бібліотеки.
Управляти подіями у проекті може не
тільки користувач. Це можна зробити автоматично, наприклад:
Виконання команд у проекті можна
призупиняти на деякий час. Для цього використовують команду:
Якщо виконавець має реагувати на
різні події, то кожну подію можна описати окремо. Наприклад, якщо у програмі
має змінюватись гучність звучання мелодії: при натисканні на стрілку вгору, —
задавати встановлену гучність, а при натисканні на стрілку униз —
зменшувати, — то створюють дві програми, що запускаються описаними подіями.
Для допитливих. Студія коду
Питання для самоперевірки:
1. Наведіть
приклади лінійних алгоритмів.
2. Як
змінювати вигляд виконавця алгоритму в навчальному середовищі виконання
алгоритмів Скретч?
3. Як
змінювати вигляд фону сценив
навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч?
4. Для
чого призначені палітра блоків і область скриптів
вікна програми Скретч?
5. Як
скласти алгоритм для Рудого кота?
6. Як
виконати алгоритм для Рудого кота?
Домашнє завдання. За підручником ст.169 - 173
На платформі онлайн середовища Scratch 2 створити проєкт Рок-гурт, опублікувати проєкт (алгоритм створення за посиланням) та надіслати посилання на нього або файл проєкту, попередньо завантаживши його на свій пристрій, на e-mail aljnyska@ukr.net.
ПРИМІТКА. Зверніть увагу на ВИКЛИК в цьому алгоритмі.
Домашнє завдання. За підручником ст.169 - 173
На платформі онлайн середовища Scratch 2 створити проєкт Рок-гурт, опублікувати проєкт (алгоритм створення за посиланням) та надіслати посилання на нього або файл проєкту, попередньо завантаживши його на свій пристрій, на e-mail aljnyska@ukr.net.
ПРИМІТКА. Зверніть увагу на ВИКЛИК в цьому алгоритмі.
Немає коментарів:
Дописати коментар