2.11.2017

5 клас Урок 25

Лінійні алгоритми

У середовищі Скретч кожний об'єкт виконує команди, які описують в області складання програми. 
Розглянемо, наприклад, проект Кулька, у якому кожна команда виконується послідовно один раз без жодних умов.
Якщо команди приєднуються одна до одної за допомогою пазів послідовно, то така програма буде реалізовувати лінійний алгоритм.


У програмі використано команди, які змінюють вигляд виконавця. За допомогою команди Змінити ефект можна не тільки змінювати колір об'єкта, а й надавати об'єкту ефекту здуття, обертання тощо.
У   програмі   в   середовищі   Скретч   описують   деякі   події, які можуть відбуватися із виконавцями на сцені проекту.

У програмі ця подія реалізується  за допомогою  команди:
До якої приєднують інші команди.




Часто використовується в проектах подія натиснуто клавішу, де клавішу клавіатури обирають зі списку, від клавіші Пропуск до клавіш із цифрами:
Подію об'єкт на сцені натиснуто використовують для запуску команд у програмі, які пов'язані з кнопками Пуск, Старт, Грати тощо:
Такі кнопки можуть бути об'єктами, намальованими у вбудованому графічному редакторі Скретч чи завантаженими з бібліотеки.



Управляти подіями у проекті може не тільки користувач. Це можна зробити автоматично, наприклад:
Виконання команд у проекті можна призупиняти на деякий час. Для цього використовують команду:
Якщо виконавець має реагувати на різні події, то кожну подію можна описати окремо. Наприклад, якщо у програмі має змінюватись гучність звучання мелодії: при натисканні на стрілку вгору, — задавати встановлену гучність, а при натисканні на стрілку униз — зменшувати, — то створюють дві програми, що запускаються описаними подіями.
Для допитливих. Студія коду


Питання для самоперевірки:
1. Наведіть приклади лінійних алгоритмів.
2. Як змінювати вигляд виконавця алгоритму в навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч?
3. Як змінювати вигляд фону сценив навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч?
4. Для чого призначені палітра блоків і область скриптів вікна програми Скретч?
5. Як скласти алгоритм для Рудого кота?
6. Як виконати алгоритм для Рудого кота?
Домашнє завдання. За підручником ст.169 - 173
На платформі  онлайн середовища Scratch 2 створити проєкт Рок-гурт, опублікувати проєкт (алгоритм створення за посиланнямта надіслати посилання на нього або файл проєкту, попередньо завантаживши його на свій пристрій,  на e-mail aljnyska@ukr.net.
ПРИМІТКА. Зверніть увагу на ВИКЛИК в цьому алгоритмі. 

Немає коментарів: