ХОЧУ ЗНАТИ

Блог учителя математики та інформатики Трибко Олени Борисівни (для учнів)

Сторінки

  • Головна сторінка
  • Мережна академія Cisco
  • Математика - 5
  • Математика - 6
  • Алгебра - 7
  • Геометрія - 7
  • 5 клас
  • 6 клас
  • 7 клас
  • 8 клас
  • 9 клас
  • Алгебра та початки аналізу 10 клас
  • Геометрія 10
  • Інформатика 10 клас
  • Алгебра та початки аналізу 11 клас
  • Геометрія 11 клас
  • Інформатика 11 клас
  • Інтерактивні вправи
  • Програмування в Lazarus
  • Python
  • Підготовка до ЗНО
  • Конкурси та олімпіади
  • Година спілкування
  • Для допитливих
  • Проекти
  • Районний семінар учителів математики
  • STREAM - табір
  • Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів
  • Опитування

Година спілкування

Ставлення до себе та інших
Про коронавірус
Що потрібно знати про коронавіруси та COVID-19?

Що у нас ЦІКАВОГО
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка
Підписатися на: Дописи (Atom)

Про мене

Трибко Олена Борисівна
Дивитися мій повний профіль

Категорії

  • 8 клас (69)
  • 9 клас (50)
  • 5 клас (38)
  • 7 клас (30)
  • 6 клас (26)
  • Математика - 6 (16)
  • Інформатика 11 клас (11)
  • Алгебра 10 клас (10)
  • Python (9)
  • Математика - 5 (8)
  • Інформатика 10 клас (6)
  • Геометрія 11 клас (6)
  • Алгебра та початки аналізу 11 (5)
  • Геометрія 10 клас (5)
  • Програмуваня в Lazarus (5)
  • Година спілкування (3)
  • Алгебра - 7 (2)
  • Мережна академія Cisco (2)
  • Інформаційна сторінка на літо (1)
  • Підготовка до ЗНО (1)

Архів блогу

  • ▼  2025 (2)
    • ▼  лютого (1)
      • 8 клас Урок 42
    • ►  січня (1)
  • ►  2024 (8)
    • ►  травня (3)
    • ►  квітня (3)
    • ►  лютого (2)
  • ►  2023 (7)
    • ►  вересня (4)
    • ►  травня (3)
  • ►  2022 (2)
    • ►  квітня (2)
  • ►  2021 (82)
    • ►  листопада (1)
    • ►  жовтня (1)
    • ►  квітня (16)
    • ►  березня (15)
    • ►  лютого (20)
    • ►  січня (29)
  • ►  2020 (102)
    • ►  грудня (20)
    • ►  листопада (38)
    • ►  жовтня (1)
    • ►  вересня (8)
    • ►  травня (6)
    • ►  квітня (18)
    • ►  березня (5)
    • ►  лютого (5)
    • ►  січня (1)
  • ►  2019 (7)
    • ►  листопада (5)
    • ►  лютого (2)
  • ►  2018 (92)
    • ►  листопада (1)
    • ►  вересня (2)
    • ►  травня (5)
    • ►  квітня (21)
    • ►  березня (9)
    • ►  лютого (24)
    • ►  січня (30)
  • ►  2017 (120)
    • ►  грудня (10)
    • ►  листопада (28)
    • ►  жовтня (21)
    • ►  вересня (31)
    • ►  травня (1)
    • ►  квітня (3)
    • ►  березня (6)
    • ►  лютого (15)
    • ►  січня (5)
  • ►  2016 (18)
    • ►  грудня (1)
    • ►  листопада (17)

Популярні публікації

  • Алгебра - 7. Урок 19
    Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена  
  • Перша програма
      Для створення графічного інтерфейсу Lazarus надає програмісту   палітру компонентів для створення інтерфейсу користувача.   Програмісту ...
  • Урок 27-28. Тригонометричні функції числового аргументу
    Тригонометричні функції числового аргументу. Означення синуса, косинуса, тангенса і котангенса кутів повороту. Домашнє завданн...
  • Паралельність прямих та площин. Побудова перерізів.
    Паралельність прямих та площин.  Побудова перерізів.
  • 8 клас Урок 42
      Створення і форматування списків, таблиць, колонок.   Практична робота Презентація Вправи Пройдіть тест  16 персоналі й на  https://www.16...

Сторінки

Тема "Венеціанське вікно". На платформі Blogger.