ХОЧУ ЗНАТИ

Блог учителя математики та інформатики Трибко Олени Борисівни (для учнів)

Сторінки

  • Головна сторінка
  • Мережна академія Cisco
  • Математика - 5
  • Математика - 6
  • Алгебра - 7
  • Геометрія - 7
  • 5 клас
  • 6 клас
  • 7 клас
  • 8 клас
  • 9 клас
  • Алгебра та початки аналізу 10 клас
  • Геометрія 10
  • Інформатика 10 клас
  • Алгебра та початки аналізу 11 клас
  • Геометрія 11 клас
  • Інформатика 11 клас
  • Інтерактивні вправи
  • Програмування в Lazarus
  • Python
  • Підготовка до ЗНО
  • Конкурси та олімпіади
  • Година спілкування
  • Для допитливих
  • Проекти
  • Районний семінар учителів математики
  • STREAM - табір
  • Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів
  • Опитування

Інтерактивні вправи



1.  Положення за комп'ютером
2. Техніка безпеки у комп'ютерному клас
3.  Пристрої для роботи з даними
  4. Інформаційні процеси
5. Знайди пари пристроїв
6. Використовуємо пристрої
7. Пристрої для роботи з даними-знайди слова
8. Класифікація пристроїв
9. Файлова система
10.Дії над об’єктами файлової системи
11. Створення та видалення папки
12. Інструменти для зміни значень параметрів форматування тексту.
13. Форматування та редагування символів і абзаців

14. Інструкція саджання дерев.
15. Алгоритм. Послідовність дій
16. Алгоритм. Суп 
17.  Складові вікна програми Скретч
18. Як завантажити проект у середовищі Скретч
19. Гра Перевір себе 

Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка
Підписатися на: Коментарі (Atom)

Про мене

Трибко Олена Борисівна
Дивитися мій повний профіль

Категорії

  • 8 клас (69)
  • 9 клас (50)
  • 5 клас (38)
  • 7 клас (31)
  • 6 клас (26)
  • Математика - 6 (16)
  • Інформатика 11 клас (11)
  • Алгебра 10 клас (10)
  • Python (9)
  • Математика - 5 (8)
  • Інформатика 10 клас (6)
  • Геометрія 11 клас (6)
  • Алгебра та початки аналізу 11 (5)
  • Геометрія 10 клас (5)
  • Програмуваня в Lazarus (5)
  • Година спілкування (3)
  • Алгебра - 7 (2)
  • Мережна академія Cisco (2)
  • Інформаційна сторінка на літо (1)
  • Підготовка до ЗНО (1)

Архів блогу

  • ▼  2025 (2)
    • ▼  лютого (1)
      • 8 клас Урок 42
    • ►  січня (1)
  • ►  2024 (8)
    • ►  травня (3)
    • ►  квітня (3)
    • ►  лютого (2)
  • ►  2023 (7)
    • ►  вересня (4)
    • ►  травня (3)
  • ►  2022 (2)
    • ►  квітня (2)
  • ►  2021 (82)
    • ►  листопада (1)
    • ►  жовтня (1)
    • ►  квітня (16)
    • ►  березня (15)
    • ►  лютого (20)
    • ►  січня (29)
  • ►  2020 (102)
    • ►  грудня (20)
    • ►  листопада (38)
    • ►  жовтня (1)
    • ►  вересня (8)
    • ►  травня (6)
    • ►  квітня (18)
    • ►  березня (5)
    • ►  лютого (5)
    • ►  січня (1)
  • ►  2019 (7)
    • ►  листопада (5)
    • ►  лютого (2)
  • ►  2018 (92)
    • ►  листопада (1)
    • ►  вересня (2)
    • ►  травня (5)
    • ►  квітня (21)
    • ►  березня (9)
    • ►  лютого (24)
    • ►  січня (30)
  • ►  2017 (120)
    • ►  грудня (10)
    • ►  листопада (28)
    • ►  жовтня (21)
    • ►  вересня (31)
    • ►  травня (1)
    • ►  квітня (3)
    • ►  березня (6)
    • ►  лютого (15)
    • ►  січня (5)
  • ►  2016 (18)
    • ►  грудня (1)
    • ►  листопада (17)

Популярні публікації

  • 7 клас Урок 7
    Інформаційне сміття та способи його зменшення Домашнє завдання.   Обери одне зі слів та поясни його значення: дезінформація...
  • 7 клас Урок 8
    Візуалізація власних історій   Джерела: сайт  Інформатика - ДистОсвіта
  • 8 клас Урок 7 - 8
    Зберігання, резервне копіювання та стиснення даних Домашнє завдання.  Зробіть скріншот пам’яті свого пристрою до та після пр...
  • 8 клас Урок 9
    Захист власного цифрового середовища Домашнє завдання. За підручником с.30 — 34 Джерела: сайт  Інформатика - ДистОсвіта
  • 8 клас Урок 5
    Операційна система та її складові     Домашнє завдання. За підручником ст.16 - 24 Джерела: сайт  Інформатика - ДистОсвіт...

Сторінки

Тема "Венеціанське вікно". На платформі Blogger.